今日,
係學校假期,
我係我呀媽唔係到,
番左工果時到打!
講番why今日放假,
because琴日陸運會,
我跑左100m,
同soft ball,
100m跑尾or尾二,
soft ball 就......
入唔到決賽,
本身中一要做啦啦隊,
我都唔例外,
我一比賽完,
我就周圍行,
叫左一陣,
就放lunch,
下午,
soft ball完左,
我地Courtesy就同Diligence鬥大聲,
好好笑,
唔知最後咩社拎啦啦隊冠軍!
咁就要睇決賽果日!