|
|
|
2006 年 12 月 15 日 星期五 男生可愛還是可恨!?女生專1'<-實太傻了 *男生 沒有1個可信.. *說等你!? 節省1點巴` *說除你之外`不溝女!? 節省1點巴` *1時說愛你`轉1轉又有新女` *說`你是佢唯1`誰知之後有其他女生是[唯2][唯3]洛` *常說機會機會`給了他之後又要多次機會`-口- *答應你100件事`能做好的只有10件*[謊言] *最後1次//以後不會//鍚哂你!? 聽得多了. . 最後1次完又 [真係最後1次]`再之後還有[真係真係最後1次] *不好為仔死`為仔亡` 愛到要生要死後又如何!?日後亦是各自各`. 不如愛自己多1點`做下play girl* 這不會為情傷得深`... 好似幾得意`* http://www.speech.com.hk/kolamlam/index.htm 琳琳'出生了只有9天* 慘- __________ - [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |