|
|
|
2006 年 12 月 8 日 星期五 開返CM'喇!!` -口- 比人鬧囉!車車*` 出爾反爾' 跟人 常常胡思亂想. . .`胡說八道*`胡言亂語`. ,.胡里胡塗的就哭了!-口- *粗心大意'`3心2意*` 以上係我同你既缺點*` 忠言逆耳*` 今日和MAYMAY大戰 中文討論! 10分驚*`但我口才了得'囍*` 放學' 不知發生什麼事!!! 姐虹實在太惡了!令我有點兒對他恐懼*` 明天再打' 訓. . .. 可能不可以 跟BIG and BIG學琴了|* 不開心AR*`` LAMLAM' 要是我自開口! 很須要你逗留*` [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |
|
|
yen∼ 於 2006-12-09 09:55 PM 發表:
今日好開心le∼??
xbb∼我都係o∼ thx u∼∼ |
|
|
LILY" 於 2006-12-09 09:29 PM 發表:
之前吾比禾留CM,,真係衰哇,,
依家算梨拉!!!*貢先係巧學生,, 禾係貢耐之後既第1個哇,,..,, LAM吾巧再嬲佢拉*!!!屎黨 黎拉!!! |