|
|
|
2006 年 7 月 11 日 星期二 -口-* 今日起身!!! 慘到我*- -|||||* 跟住返學} 好YEAH*我最早到!!!!-V-v . . ...,. {耶子使團}* 個女仔唱歌!! 嘩{暈哂浪} 真係好好聽也*V*|||| 但., ., 聽到 1半!!!!! 比老SIR*叫左出去-口-* 唉*.................... {佢鬧 我 - /\ -} BUT*算喇!!!!!= =||||*喊到9彩-H- HO煩!!!!! 又喊= - =* K房@* 花花! FATPOON! N -9 !* 嗌嗌嗌哂!!!!! 爽哂! + 舒適 哂-V- 唱左好耐好耐 丫!!!!!!!! {我條令,.,,."又吾黎WOO*-口-} THX*今日比過{紙巾+安慰我的人} 仲有, .. ,. MISS WONG*好好人!!!>333333< 今日吾知會點呢??????????????????????????* 聽日 派成績表喇!!!!!!* -口-. ., ., TOO BAD*
From : PING [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |
|
|
SIU德 於 2006-07-12 07:49 PM 發表:
派成績表@@希望你差la∼哈哈∼
|
| 網主回覆 =RRR= 冇見1牌!!!
衰人到你丫!!-口-死仔!!!
|