|
|
|
2006 年 2 月 21 日 星期二 今日成日都係平平冇奇! 成日都好似怪怪地咁! 派左 張成績 單* 唉*吾知星期6會何以呢?!* 小息激嬲左索素妍呀* -口-" SOR X6000" 呀 -G-" 我係誠心 n 誠懇!咁同你講嫁! 如是者 都係LUNCH最鬼開心* 第8堂 係halL 係眼訓到 貼哂地!! -H-' 臨 走撞正 波蘿包 (不幸="=) 佢話叫我吾好成日'垥眼訓* OK*- 我會的! 放學同PO同學! 返家 * n 今天發現了新玩具店
蘇家欣::::: 哼................... .. .... 我同你講 1係我就唔做 要做我就要做到最好 FROM:PING*
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |
|
|
★YY.. 於 2006-02-25 07:57 PM 發表:
車!∼ 你話禾∼所而冇獎獎..
你夠系啦!! 正豆?!咩黎嫁?? 多謝>3<"喎 |
| 網主回覆 車!!!* 咁大家咁話囉!
正豆都吾知?! 想吾話你蠢都吾得喇! 卡*>w<'
自己慢慢參詳參詳吧!!*
|
|
|
★YY.. 於 2006-02-22 06:31 PM 發表:
你估下禾係邊個?∼ 估中有獎獎也!∼
我想同你講 ..你打D野好低呀!∼ HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA>3< |
| 網主回覆 咁KAI既徐左SOKA YAN!之外! 還有誰?!
吾知邊個低D 呢?! 中了! 有獎獎嗎?!
-口-" 咁大個人 !*仲係咁. .. 唉* 真悲傷!
不過* 哈哈哈哈 * YY" 哩個咁正豆 既死人名你都諗到! 勁
|
|
|
敏 .. 於 2006-02-22 03:45 PM 發表:
冰冰冰..MISS YOU SO MUCH
|
| 網主回覆 我都係AR!! 卡*
返工 辛苦嗎?!
要ADD OIL喔!!! 等老 弓返黎AAR*.. .
|