|
|
|
2006 年 1 月 20 日 星期五 今日終於 考完哂1星期既科喇. . ...開心到傻!!!!!!! POPO 遲到.. . ..懶訓喔!!!!* -UUUUU-"'' 地理: 我諗OK* 掛. .. .. 小息就同RAINBOW 落左去溫.. .我地好比心機.. . 咁起度 背D 英文囉.. .哈哈.. .. .. 都好.都出左1個咁多.. . . 我依家都 仲 記得. .. . ..係 "' du se"' . . . YEAH*!!! PTH同埋 電腦. . ...我諗都得既.. .. . 原來吾溫係好過溫-333-"' 11點就放LUU* . . ...就同POPO去左 黃埔先. .. . 去買**. .. . 之後去左M|<. .. 去睇袋 .. . 我淨係想睇下嫁咋 ,, , 但係.. . 個 女仔. . .係咁話:吾好喇.吾好喇.我會比人鬧嫁.你地買喇.買喇.我拎新既比你地喇!!! -O-"' . ..OK* . ..咁比迫人都係第1次.. . . . 咁最後都係買左. ... 之後2:45分到走.. . . 返屋企換3. .. . 之後等我的愛人放學!!!* 之後 行何文田!!! 多野行到爆.. . 1路 係咁 鬥快行 .. . 哈哈. . . 咁就1 日LUU*. .. .聽日吾要出街!聽日吾要出街!聽日吾要出街!聽日吾要出街!聽日吾要出街! 天灰-------------------------------S.H.E---- 如果你不再出現 我的世界 還有什麼可貴 *想念變成懷念 心動變成心碎
如果你從沒出現 我會不會 覺得快樂1些
FROM:PING*! [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |
|
|
琳* 於 2006-01-21 02:20 PM 發表:
無錯!! 我一發din,就會不斷傻笑嫁la∼∼
哈∼ 愛人too>33<
得閒上我個xanga la∼∼
|
| 網主回覆 好彩你都知自己咩事* 幾驚你吾知呀*-
你吾洗發DIN 都係咁KAI笑嫁喇!!!!*
我 吾愛你喇* HAA* =] 講下姐'' 錫哂你>33333<'' '
OK* .. . .冇問題!!! 1定到-RRRRR-''
|
|
|
∼KIT∼ 於 2006-01-21 12:21 AM 發表:
HIHI∼∼
好悶牙∼所以上黎幫妳留留言∼
係唔係好人先....
妳今日係到玩呀給...MSN唔理我...唉∼!!!
算....
1月21日
0:35AM
KIT上
|
| 網主回覆 HI* 囉'' 上黎留就係好人 ' 但係悶先上黎就吾係咁好囉-*
哈.. ..THX囉!!!! MSN?!* 吾記得LUU* 你都吾好記得喇. ..
哈哈::你都冇得簡吾算!!!!
你不是O:35 . . ..而是O:21:47 喔 .. . ..知冇?!
|