|
|
|
2005 年 10 月 5 日 星期三 今日好開心牙,,返到去[早讀],, HEIDI 記得帶比我喇,,THX牙,,!!! 跟住就開始上堂喇,,愈上愈悶,,]]!!!! 到左經公堂,,我同牙QQ 一望去 後面見到黃國帥,,就不停係咁係度笑喇!!!/\/\]] 可以話玩足成堂,,!!! 落堂果陣,,佢竟然叫我地去見佢喎,,!! 佢都有病架,,佢仲同我地講話,,, 如果下次再係咁,,罰我地留堂喎!!!>< 仲有牙*,, 今日個數學老師冇返 牙,,開心爆!!! /\/\ FROM:LING
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |