Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: LING * PING *
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*
尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2005 年 10 月 5 日  星期三
憎返學 . -"-

返多2日就放假喇.. ..加油呀!!!!!! >k<"' . ...今日冇咩特別.. ..但係鄭*敏冇返.. ..吾洗上MATHS*呀..... .太開心喇. ...

吾洗小7"'佢好低B嫁.. .鍾意張小測 讀成小7"'.. ..低B的!!!!  放學就同左敏敏去食野.. . ...之後返屋企!!!!!!!*

嘩嘩 .. ....*l*"' 岩岩睇左我地班好多女仔既DIARY喇. ...  .. .差吾多個個都話鄭*敏冇返佢地好開心呀.. . .. .

HAA* .. ..傻嫁!!!!* 

我都冇話過去.. ..吾洗咁講野既!!!!!!!!!!!!!!!

                                     FROM:PING*

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 pling 的日誌)


怪k.. 於 2005-10-06 07:12 AM 發表:
因為我帶返隱形眼睛咁咪正常囉 ..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦哦* HAA**
OK喇.. . .....但係都吾係正常嫁你!!!!!!*卡. . ..
Posted at 2005-10-07 11:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k小姐.. 於 2005-10-05 05:10 PM 發表:
我變返正常了 ... HAPI*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAA* 就知你係吾正常喇....冇喇喇黎話自己正常.. .傻左呀???
. .. .. .咁.. .你點解正常了呀???
Posted at 2005-10-05 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]




[ 返回 pling 的日誌 ]