|
|
|
2005 年 10 月 5 日 星期三 返多2日就放假喇.. ..加油呀!!!!!! >k<"' . ...今日冇咩特別.. ..但係鄭*敏冇返.. ..吾洗上MATHS*呀..... .太開心喇. ... 吾洗小7"'佢好低B嫁.. .鍾意張小測 讀成小7"'.. ..低B的!!!! 放學就同左敏敏去食野.. . ...之後返屋企!!!!!!!* 嘩嘩 .. ....*l*"' 岩岩睇左我地班好多女仔既DIARY喇. ... .. .差吾多個個都話鄭*敏冇返佢地好開心呀.. . .. . HAA* .. ..傻嫁!!!!* 我都冇話過去.. ..吾洗咁講野既!!!!!!!!!!!!!!! FROM:PING* [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |
|
|
怪k.. 於 2005-10-06 07:12 AM 發表:
因為我帶返隱形眼睛咁咪正常囉 ..
|
| 網主回覆 哦哦* HAA**
OK喇.. . .....但係都吾係正常嫁你!!!!!!*卡. . ..
|
|
|
k小姐.. 於 2005-10-05 05:10 PM 發表:
我變返正常了 ... HAPI*
|
| 網主回覆 HAA* 就知你係吾正常喇....冇喇喇黎話自己正常.. .傻左呀???
. .. .. .咁.. .你點解正常了呀???
|