|
|
|
2005 年 10 月 1 日 星期六 琴晚2點幾先訓呀. .. 今日9點幾就起左身LUU* 勁呀>R<"' 今日係10月既第1天呀 !!!! 都係國慶. ...>W<'"]]]] 希望大家今日玩得開心D喇!!!!! 仲有10月BIRTH 既.. . .HAPPY BIRTHDAY先>33<"']]]] PEGGY:吾好吾開心喇.. . ..開心D!!!! 笑1笑世界 更美好呀 >33<''" HAA* 低B左TIM** 今日成日都好開心. .. .吾知點解!!!!* . . ..5點幾出左去. .. .之後10點幾返左黎.. . . .1陣再出去囉. .. . 吾想星期6..日 都係屋企呀. . . .我要玩盡佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1閃1閃小星星* 開開心心的唱詩 ^[ ]^ * FROM:pIng* * [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |
|
|
k小姐.. 於 2005-10-02 04:26 PM 發表:
你今晚打比我先講啦 ..XDDD'"
|
| 網主回覆 吾吾.. .. .好呀****************
|
|
|
k小姐.. 於 2005-10-02 03:27 PM 發表:
玩盡佢. ..玩盡佢 .. .玩盡牙玩盡!
|
| 網主回覆 HAA* .. ..同意呀!!!!!*
咁今晚去邊呀????
|
|
|
程... 於 2005-10-01 02:30 PM 發表:
今日國慶喎 去邊玩呀你??
你記唔記得我幾月生日呀
|
| 網主回覆 去左好多地方BOR* .. ..>N<"']]]
緊係記得喇. ..(我咁好記性))10月呀嘛!!!!!*
|