Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: LING * PING *
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*
尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2005 年 10 月 1 日  星期六
10月的第1天]][

琴晚2點幾先訓呀. .. 今日9點幾就起左身LUU* 勁呀>R<"' 今日係10月既第1天呀 !!!! 都係國慶. ...>W<'"]]]]

希望大家今日玩得開心D喇!!!!! 仲有10月BIRTH 既.. . .HAPPY BIRTHDAY先>33<"']]]]

PEGGY:吾好吾開心喇.. . ..開心D!!!!    笑1笑世界 更美好呀 >33<''" HAA* 低B左TIM**

今日成日都好開心. .. .吾知點解!!!!* . . ..5點幾出左去. .. .之後10點幾返左黎.. . . .1陣再出去囉. .. .

吾想星期6..日 都係屋企呀. . . .我要玩盡佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1閃1閃小星星*的唱詩 ^[ ]^ *

                                                                              FROM:pIng* *

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 pling 的日誌)


k小姐.. 於 2005-10-02 04:26 PM 發表:
你今晚打比我先講啦 ..XDDD'"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾吾.. .. .好呀****************
Posted at 2005-10-02 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k小姐.. 於 2005-10-02 03:27 PM 發表:
玩盡佢. ..玩盡佢 .. .玩盡牙玩盡!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAA* .. ..同意呀!!!!!*
咁今晚去邊呀????
Posted at 2005-10-02 04:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



程... 於 2005-10-01 02:30 PM 發表:
今日國慶喎 去邊玩呀你??
你記唔記得我幾月生日呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去左好多地方BOR* .. ..>N<"']]]
緊係記得喇. ..(我咁好記性))10月呀嘛!!!!!*
Posted at 2005-10-02 04:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]




[ 返回 pling 的日誌 ]