|
|
|
2005 年 9 月 30 日 星期五 今日係公益金便服日,, 我冇參加到牙!!! 我地班計計埋埋都好似 都吾過1半人參加,,haa]]] 今日地理小測牙,, 都幾易既,,但係就 錯左好多!!! 跟住又有數學小測,, 吾知今次會吾會低過上次呢!!?? haa]]] 放學果陣,,我,,openday 同埋 kary 一齊起,, 本來諗住 同openday 去唱k架,但係得我地2個,, 咁就冇去到喇!!! 咁就返 屋企 luuu..]] 今晚去牙婆度食飯飯,,]] FROM:LING
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |