|
|
|
2005 年 9 月 24 日 星期六 琴晚成12點幾先訓,, 今朝10點幾起左身,,]]] 比人嘈醒架!!! 慘,,,慘,,]]] 起左身冇幾耐,,就開電腦喇,,__ 我玩吾夠一個鐘,,就比細佬搶返,,佢話呢段時間 係佢喎,,]] 算,,咁我就比左佢喇,,!!! 到左1點幾,,就食飯飯喇,,食完過左一陣,, 大約2點幾左右喇,,我就又再訓返,,!!! 實在太累喇,,]] 一訓就訓到吾知幾點,, 起左身之後,,就做功課喇,,!!! 乖呢??? 岩岩睇完果個吾知咩英皇新秀頒獎典 禮,,,]]] 好吾鐘意果個2號牙,,跟 kenny唱果個,,]] 點知比佢得左獎!!! 無奈]] FROM:LING
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |