|
|
|
2005 年 9 月 13 日 星期二 TODAY係好天喇.. ..KA KA. . . ..咁今日生日既.. ..HAPPY BIRTHDAY喇.. ... . KAKA * 朝頭早. ...都係咁喇.. . . . 同完LING返. .. 之後同RAINBOW返.. ..呀. . .. 仲有POPO . . .吾. ...但係我地我諗今日都係喇. .. .今日叻D .. . 有1分鐘到先遲到. . .. 唉* . . .上到去. .. .又係咁喇.. . ..我連續2日都係企呀. . ..慘呀.. .. .. 係罰個隻呀. .. . .今日有帶到都 書係咁呀. .. .. 支力" 死喇. . ..聽日1定吾要再企.. . ..咁返到去. . 都冇咩特別. .. .但係我覺得中史悶左好多呀.. ..勁想訓. ..!!!!* . .. 仲同OPEN DAY 1齊畫畫TIM .. . .我畫得好令. . .佢畫得好核凸嫁** >33<"]]]] .. ..咁放學見到姐姐仔喇 .. . 卡卡 . . .好YEAH >PP<"]]]]] . . ..咁之後就諗住去買野既. .. .但係個樣野學校附近冇得買. ...咁就去食野先喇. .. ..諗住去 M記嫁. .. .但係去到門口.. . .吾想食呀. .. .咁就諗起億東 勒.. ..但係入到去. ...勁多人. .. .冇位.. .. . 無奈嫁都幾. .. ..咁就閃!!!!!* . ...之後就去左間上海野到食. .. .嘩.... .D野難食到佢呀.. .. .-O-"]]]..... . 我地食左好耐呀. .. .真係好耐. .. 傻嫁** .. .之後就去左紅場喇.. ..日日都係咁嫁喇. . ...吾.. . .買完想買既野.. . 諗住去打機嫁.. . .哈哈. . ...但係都係冇去到.. . .太多人喇. ...咁就返屋企勒. .. .我諗返屋企玩都1樣姐. .. 仲靜D TIM又吾洗$$$ .. . HAA .. .咁就返左去LUUU. .. .. 仲有呀. ...搞錯呀.. ..吾該D人吾好叫我個名頭2 個字呀. ..1係嗌全名!!!! \ . /"]]]] 難聽呀!!!!!* [[ 好. .. .....依家決定以後有野我都1定要同你講.. . ..** I LOVE U >333<"]]] HAA* THX你呀 .. ..]] FROM:PING* [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |
|
|
姐姐仔 .. 於 2005-09-14 03:34 PM 發表:
妹妹仔 ..你真系知我心意姐"系牙 ..我想嫁 ..不過我吾敢LE ..
|
| 網主回覆 姐姐仔.. . ..大膽D喇.. ..見到佢真人. .. 比張相令仔好多呀*
佢又吾會食左你既>33<']]] 係咪先.. ..???
HAA* 咁佢咪姐係我姐夫.. . .KA KA* 得 意!!!
|
|
|
姐姐仔 .. 於 2005-09-13 05:30 PM 發表:
點呀 ..妹妹仔""HAHA ..記得幫手摺牙 ..啜啖你""
你想去打機咩. ..你想系邊打牙 ...?!吾好又天網牙 .. 斬左你架 ..
|
| 網主回覆 KAKA >33<"]]] .. ..姐姐仔* . ..HEE. ...1定會既我. .. .明天吧**
HAA.. .. .多謝哂呀 >PP<" .. ..嘩. ...係嫁!!!都. .. ..我知你都想既.. ..
好喇.. .. 下次我拖都拖你上去喇. ...吾知去邊間嫁.. ..** KA KA*
睇個日心情喇. ..*
|