Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: LING * PING *
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*
尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2005 年 8 月 16 日  星期二
煩,,,]]]

     今日都訓到11點幾先起身,,|||琴晚係勁早訓囉,,,可能因為前日冇訓到既關係喇+++一起身就梗係第1111時

 間開電腦喇,,但係開左又冇野玩]]]一開 icq 就 hand 機,,整到宜家只係可以玩 msn 咋,,||好煩牙!!冇出過街

  牙今日,,,就係係屋企玩電腦,,睇電視,,傾電話,,]]]日日都係咁過,,!!!悶x100 聽日可能會去唱kkk,,但係都吾知係

  咪真係去到牙,,]]]] 唉,,仲有牙!!!!!吾知點解今日覺得好煩牙!!!

 

                                                                                   rom:LING

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 pling 的日誌)


2rrrr  fans 於 2005-08-17 11:47 AM 發表:
哈佬.....一開機就黎留言啦~!!"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi,,]]
係???咁好牙???吾該哂喎!!!
Posted at 2005-08-17 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



2r fans  於 2005-08-17 02:16 AM 發表:
哈佬...
 
你地個日記好令喎..”
 
弟一次留言比你  多多指教=0=+
 
你唔洗理我係邊個...總知我唔係傻既
 
我得閒就會上黎留言架啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi,,]]
係???咁你就要多 ddd 黎喇]]吾洗理你係邊個???吾係掛!!!]]]
Posted at 2005-08-17 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



巴沙拿 於 2005-08-16 09:49 PM 發表:
係lo..有咩咁煩ar...講出黎ar..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇野冇野,,]]]haa,, 聽日應該冇野架喇!!!
Posted at 2005-08-16 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



◆ ,;°°阿汶*。 於 2005-08-16 09:45 PM 發表:
做咩咁煩呀!?
有咩可以幫到妳@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我都吾知牙,,,]]]haa,,,|||我諗聽日會冇野架喇!!!
Posted at 2005-08-16 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]




[ 返回 pling 的日誌 ]