|
|
|
2005 年 8 月 16 日 星期二 今日都訓到11點幾先起身,,|||琴晚係勁早訓囉,,,可能因為前日冇訓到既關係喇+++一起身就梗係第1111時 間開電腦喇,,但係開左又冇野玩]]]一開 icq 就 hand 機,,整到宜家只係可以玩 msn 咋,,||好煩牙!!冇出過街 牙今日,,,就係係屋企玩電腦,,睇電視,,傾電話,,]]]日日都係咁過,,!!!悶x100 聽日可能會去唱kkk,,但係都吾知係 咪真係去到牙,,]]]] 唉,,仲有牙!!!!!吾知點解今日覺得好煩牙!!!
From:LING [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |
|
|
2rrrr fans 於 2005-08-17 11:47 AM 發表:
哈佬.....一開機就黎留言啦~!!"
![]() |
| 網主回覆 hihi,,]]
係???咁好牙???吾該哂喎!!!
|
|
|
2r fans 於 2005-08-17 02:16 AM 發表:
哈佬...
你地個日記好令喎..”
弟一次留言比你 多多指教=0=+
你唔洗理我係邊個...總知我唔係傻既
我得閒就會上黎留言架啦..
|
| 網主回覆 hihi,,]]
係???咁你就要多 ddd 黎喇]]吾洗理你係邊個???吾係掛!!!]]]
|
|
|
巴沙拿 於 2005-08-16 09:49 PM 發表:
係lo..有咩咁煩ar...講出黎ar..
|
| 網主回覆 冇野冇野,,]]]haa,, 聽日應該冇野架喇!!!
|
|
|
◆ ,;°°阿汶*。 於 2005-08-16 09:45 PM 發表:
做咩咁煩呀!?
有咩可以幫到妳@@
|
| 網主回覆 我都吾知牙,,,]]]haa,,,|||我諗聽日會冇野架喇!!!
|