Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: LING * PING *
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*
尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2005 年 8 月 16 日  星期二
無聊**

琴晚成4點幾先訓呀!!!* .. .眼訓死我喇.... 11點到喇就起身. ..之後就開機喇.. ...玩呀玩.. ..就玩到依家勒... 

>L<"]]]好無聊呀真係.. ...依家媽咪又改期喇.. .係今個SUNDAY呀!!* 好似21號.. ..吾.. ...早左1日咁多

>n<"]]] .... .跟住下晝. ...傾電話喇.. ..個個都吾出聲.. ..悶到乜咁!!* ... .冇出街呀今日又... .聽日就係係去唱|<

.. ..冇出街.. ..冇咩野打.. .就係咁囉!!!*. .. 咁就1日luuu!!*頭先睇完妙手仁心 .. .好恐怖呀.. ..得人驚!!*

                                                 p.s:     [ *'成日都1時1樣*!!  煩的,,吾好再改期LAA*+

                                                                                                        From:PING *

 

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 pling 的日誌)


2r fans 於 2005-08-17 02:14 AM 發表:
2r d歌勁好聽丫
 
愈聽愈好聽..
 
stephy都d歌都好好聽架...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我都知2R既歌好好歌. ....好都知2R既歌愈聽愈好聽. . ..咁多謝呀????  .. .吾.. ..STEPHY既歌都OK喇.. .BUT2R好 D.. . .我同LING都鍾意2R嫁!!!!*
Posted at 2005-08-17 09:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



2RRR FANS 於 2005-08-17 02:07 AM 發表:
悶到就黎訓著啦......."
 
有咩做丫...?
 
梗係聽2r d歌啦=0="
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁就梗呀喇. .. .聽完成晚都吾會悶.. ..1定吾會訓著呀.. . .咔咔!!!* -[]-"]]
Posted at 2005-08-17 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



2RRR FANS 於 2005-08-17 02:05 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]



藍鞋子 ]] ...小紅帽 ]] [[大伯]]--- 於 2005-08-17 02:01 AM 發表:
點解個日記咁令架.,.,....."
 
可唔可以教我整丫........><
 
2r係度顯得個日記更加令囉真係唔係講笑..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HA HA.. .. 咁好玩野囉.. . .我覺得.. . .你講真個句 ...定假個句呀????你知你嫁喇 . .. 吾外傳嫁.. . .嘰嘰!!!* . ..除非你............. .. 2R係度就緊係令左好多喇!!!!!* .. ..仲有呀.. . .你留得多得濟. .. .我鎖左1 ...2個咁喇... .HEE . . .SOR呀!!!!*>R<"]]]]
Posted at 2005-08-17 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



2RRR FANS 於 2005-08-17 01:56 AM 發表:
逼人黎架...唉=..=
 
你個板板板好令丫......."}}
 
T O:死人頭
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩TO.. . 死人頭呀??? . ..你先係呀!!!*. . .我都冇逼你黎.. . .吾好亂講野好BO令仔!!!*  又係哩句. .. .咁行嫁!!!* . .冇梨新意!!!!!!!!!!!*
Posted at 2005-08-17 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



____ka恩** 於 2005-08-17 01:47 AM 發表:
halo!! 真係有日日黎我個到留言喎>< ' 吾該曬呀!!
真係抵錫>3<" 我愛你呀!!但係呢..我仲想講 我仲有留言板嫁!!
kaka  !!你要識做呢 >3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係喇... ..係吾係覺得我好好人呢???咔咔.. . .我都知係嫁喇!!!* .. ..抵錫仲吾錫 !! >R<"]]]  ...HEE  .. ..你個衰妹呀!!!*  我咁好人. .. .就緊係冇問題 . ... 好人呀???  嘰嘰. . 咁你都吾日日黎呀!!!*  知冇???
Posted at 2005-08-17 09:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



巴沙拿 於 2005-08-16 09:52 PM 發表:
呵呵..你好~~~係ling叫我上黎ga...個板好漂亮 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦哦. ....你吾洗講我都知係LING叫你黎!!*.. .我都吾識你.. . 咁就1定係LING既FD喇.. . THX BO!!!* >33<"]]]
Posted at 2005-08-17 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]




[ 返回 pling 的日誌 ]