Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: LING * PING *
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*
尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2005 年 8 月 11 日  星期四
MING * 生日

今日係家明生日.. .HAA *吾記得左TIM .. .頭先1 ON .. .就聽到喔喔.. .係佢同我話要生日禮物WOO.. ..邊有

人咁嫁-O-"]] .. 不過都算喇.. .諗住聽日買 * .. .佢仲話1陣可能會黎我屋企玩TIM -O-"]] *咁姐係黎攞禮物. ...

個死仔呀. ....HAA* 咁我只好乖乖地咁去買喇.. . .1陣去食野  .. ..順便喇 .. .真係麻煩呀 \./"]]]   聽日既行程

又取消左 LUUU. .. ..真係SOR 勒 >v<']]] . ...SOR x60OO .... -O-"]] . ...我都吾想嫁!! . .. 咁下次先喇 !* ..

我諗SUNDAY都得既!!!* 琴晚我仲同**海傾到5點幾.. . .好勁呀!!* . .同佢都幾好傾喇  .. .仲睇到日出呀 ....

HAA .. .5點幾收左線之後. . .我就起度慢慢睇.. . .吾知幾時就訓左 .. .10點,到喇就起身!!*  個陣5點幾我仲1

D都吾眼訓TIM . . .但係佢就好似都幾眼訓.. .1陣仲要出去TIM . ...咁就比佢訓勒!* . .HAA.. . 好人呀呢???]]

岩岩同家明食完飯*都係係食飯既. .係晚餐先岩.. .. 之後D吾相關既人就走哂.. . .我同佢就行.. ..街左成個幾鐘... .

佢先揀到份禮物.. ..係高達]]黎既.. ..佢仲話我BIRTHDAY送個大大大大大大大大大大公仔[[比我呀!!* HAA. ..咁希

望快D到12月喇 .. .嘰嘰 *  仲有想同李講 .. .SOR呀!!*

 

                                                                                                   Form:PING*

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 pling 的日誌)


魚蛋一卍希特拉卍化身 於 2005-08-12 02:33 AM 發表:
卍希特拉卍萬歲
卍希特拉卍:我要向世人高呼萬歲~~
卍希特拉卍:立碎黨萬歲
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你UP 咩呀. . 睇下E生喇!!!!*  仲有你係邊個呀???   魚蛋話佢冇留過WOO-'咁你姐係...............不過我又覺得你係魚蛋WOO!* .. .算喇   . .吾理喇
Posted at 2005-08-12 11:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魚蛋 於 2005-08-12 02:27 AM 發表:
悶就去www.tw18.com
 
玩電話變聊天......................
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩網黎嫁... .1定吾方係好網!!*. . .我吾會中你計既.. ..D死蠢先會上嫁咋.. .呼籲大家都係吾好上去會好D!!*
Posted at 2005-08-12 11:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魚蛋 於 2005-08-11 11:05 PM 發表:
我要向世人高呼萬歲~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾好咁無聊喇你!!*.. .點解要同世人高呼萬歲 呀??? 痴左線呀??? .. .睇睇E生喇!!* 同我篇野完全冇關既都.... .白木*
Posted at 2005-08-12 11:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]




[ 返回 pling 的日誌 ]