|
|
|
2005 年 8 月 11 日 星期四 今日係家明生日.. .HAA *吾記得左TIM .. .頭先1 ON .. .就聽到喔喔.. .係佢同我話要生日禮物WOO.. ..邊有 人咁嫁-O-"]] .. 不過都算喇.. .諗住聽日買 * .. .佢仲話1陣可能會黎我屋企玩TIM -O-"]] *咁姐係黎攞禮物. ... 個死仔呀. ....HAA* 咁我只好乖乖地咁去買喇.. . .1陣去食野 .. ..順便喇 .. .真係麻煩呀 \./"]]]
又取消左 LUUU. .. ..真係SOR 勒 >v<']]] . ...SOR x60OO .... -O-"]] . ...我都吾想嫁!! . .. 咁下次先喇 !* .. 我諗SUNDAY都得既!!!* 琴晚我仲同**海傾到5點幾.. . .好勁呀!!* . .同佢都幾好傾喇 .. .仲睇到日出呀 .... HAA .. .5點幾收左線之後. . .我就起度慢慢睇.. . .吾知幾時就訓左 .. .10點,到喇就起身!!* 個陣5點幾我仲1 D都吾眼訓TIM . . .但係佢就好似都幾眼訓.. .1陣仲要出去TIM . ...咁就比佢訓勒!* . .HAA.. . 好人呀呢???]] 岩岩同家明食完飯*都係係食飯既. .係晚餐先岩.. .. 之後D吾相關既人就走哂.. . .我同佢就行.. ..街左成個幾鐘... . 佢先揀到份禮物.. ..係高達]]黎既.. ..佢仲話我BIRTHDAY送個大大大大大大大大大大公仔[[比我呀!!* HAA. ..咁希 望快D到12月喇 .. .嘰嘰 * 仲有想同李講 .. .SOR呀!!*
Form:PING* [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 pling 的日誌) |
|
|
魚蛋一卍希特拉卍化身 於 2005-08-12 02:33 AM 發表:
卍希特拉卍萬歲
卍希特拉卍:我要向世人高呼萬歲~~
卍希特拉卍:立碎黨萬歲
|
| 網主回覆 你UP 咩呀. . 睇下E生喇!!!!* 仲有你係邊個呀??? 魚蛋話佢冇留過WOO-'咁你姐係...............不過我又覺得你係魚蛋WOO!* .. .算喇 . .吾理喇
|
|
|
魚蛋 於 2005-08-12 02:27 AM 發表:
|
| 網主回覆 咩網黎嫁... .1定吾方係好網!!*. . .我吾會中你計既.. ..D死蠢先會上嫁咋.. .呼籲大家都係吾好上去會好D!!*
|
|
|
魚蛋 於 2005-08-11 11:05 PM 發表:
我要向世人高呼萬歲~~
|
| 網主回覆 吾好咁無聊喇你!!*.. .點解要同世人高呼萬歲 呀??? 痴左線呀??? .. .睇睇E生喇!!* 同我篇野完全冇關既都.... .白木*
|