今日pe堂~ok好玩啦~有小小悶~哈哈~
你無事牙馬~大老心~有病就要去睇下e生啦~知馬~=3=.
放學同牙翹..方樂e....陳光輝.....藍藍~.....去打排求~
打完排求我同佢地一齊搭MTR啦~.....今日又有D悶又有D開心啦~
數學quiz~58分`都話高分~我地班真係無得頂....