第一次打日記呀!!

因為一直都唔識打字><(迷之聲:你好笨哦!!)
打日記嘅其中一個"圓"因係要打多d字^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lunch 果時有人好靜(迷之聲:暴風雨前的平靜??)
仲突然喊左出黎!!
(迷之聲:中左!!)
都唔知咩事=.="<=====最怕有女仔喊
今日班主任堂真係好好笑
本來班主任堂係去hall聽講座
個講師可以o係35mins中講左172個"OK",一分鐘4.91個

放學後
同桐去左集英
6人打deck,好好玩^^
but 一直輸,哈哈!!
|