第一次係呢度打日記!!!
haha傻婆我上左黎打日記得啦
不過唔知打咩好....
今日早上6點30分打電話比隻豬叫佢起身番學(知唔知隻豬邊個黎呢估下)
叫左之前我就繼續訓覺做番懶訓豬,訓到10點幾就起身番工
今日好恐怖見到2個師奶又嘈架,又打架
我見到都驚=v=
唔咁過去叫佢地唔好打, 一陣連我都打埋就唔知點啦>w<"
後尾都有警察黎左...
真係唔好激嬲d師奶發起火黎真係好恐怖!!!
如果個傻婆發起火黎唔知會點既樣呢,一定似個哥師奶 哈哈xd
睇完戲之後先知道自己係番緊工,比個客問我做咩咁遲先送到
真係唔知點樣答?如果我同番個客講我係街見到話有2個師奶係到打架
我同番個客講番唔好意思黎遲到/.\
唉...早知唔睇啦搞到比人話做咩咁遲先左
聽日又要辛苦了...慘
打住咁多先,聽日先在打>__<" |