今日~
天好灰wo___(快d比我見返靚靚ge藍色>3<)
不過個人都還可以la~
wa~個english quiz真係唔得佢死wo~
問埋d野咁''new none''=o=b
唉~
對手咁強勁....
vien wo.......大佬仔/3\
加油la~真係盡我所能laR~
至怕到時比四2話ga姐........T3T
-----------------------------------------------
我情緒係咪又有dd問題.....
不過比起以前~呢d都唔算係乜野=v=
仲識笑就得la~哈.哈.哈
|