_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天


2008-10-16 分類: 未分類

沒有Natalie的日子   第4日   晴       (KA"  學左溏心tim)

音樂:抄野+TEST

宗教:睇片....正

小息:去睇左....真係冇我(好矛盾tim)

ENG:好俾心機聽書...

難得地準時放

Lunch:又係好難得咁快食完番學校

Reading:肥姜又屈人機= ="

中文:又抄野

聽左余宏志果番話....好讚同

我要努力讀書

唔係D成績就追唔上Natalie架喇(雖然有年齡差別.....)

Maths:Quiz+做數

放學練波

我同KEN好KAI呀

佢扮Natalie,我扮762

win~~~KAKA"

6點9走

唔知做咩第1時間做曬D功課

呀媽問我洗唔洗探熱囉咩事=.=

 

P.S.    欣欣

想要咩呀你?!?!?!?!?!

2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天


2008-10-13 分類: 未分類

 

琴日又去石鼓

話就話打波

其實係去睇潔心打學界

一去到打緊學界(D3....好廢....潔心唔計)

11點幾潔心黎左

12點打

第1set

輸過5:15

最後竟然win左25:22

好勁哇~

第2set

熱好曬身

大勝~

見到我地哇

多謝我地tim呀(不過KEN個13號好快走左)

KEN3點幾去剪頭髪

我地就無聊咁睇潔心練

4點幾KEN番(個頭令令哇)

同潔心打

同Natalie&KEN個BB,KEN同HEI1組

無得打

Natalie唔信我地F.3囉= ="

仲同我地3個改名

KAI希,KAI希10郎(正)

佢仲GAG過我地-.-

好中2佢既性格呀

仲好似係邊度見過tim

7點走

好想再同佢地打

同佢地打好開心哇!!!

 

今日唔打喇

好無聊......

2008 年 10 月 10 日  星期五   晴天


2008-10-10 分類: 未分類

 

攰死...

今日番學校

8點囉...(好眼訓)

9點幾同ming佢地去踢波

勁曬

踢到11點幾去食野

之後1點去石鼓壟搵M,hei同ken

去到

同一大班潔心既打(成十幾個囉咩事)

係咁猜隊打

打左10幾廿場

M3點幾走

我地同佢地打到6點

我果隊個女仔.....(hei,ken會知)

我地個個都話無心

但其實就......

之後班CCK走過黎話一齊打

有3個係上次果幾個既

有個未見過

佢殺波幾勁(無網)

但我覺得佢似setter多D

打到7點走....



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 53
累積人氣: 13176