琴日又去石鼓
話就話打波
其實係去睇潔心打學界
一去到打緊學界(D3....好廢....潔心唔計 )
11點幾潔心黎左
12點打
第1set
輸過5:15
最後竟然win左25:22
好勁哇~
第2set
熱好曬身
大勝~
見到我地哇
多謝我地tim呀(不過KEN個13號好快走左)
KEN3點幾去剪頭髪
我地就無聊咁睇潔心練
4點幾KEN番(個頭令令哇)
同潔心打
同Natalie&KEN個BB ,KEN同HEI1組
無得打
Natalie唔信我地F.3囉= ="
仲同我地3個改名
KAI希,KAI希10郎(正)
佢仲GAG過我地-.-
好中2佢既性格呀
仲好似係邊度見過tim
7點走
好想再同佢地打
同佢地打好開心哇!!!
今日唔打喇
好無聊...... |