2007 年 12 月 15 日 星期六  |
| 2007-12-15 |
分類: 未分類 |
我個鍵盤死左呀,
聽日去買過個,
記得等我呀~~
|
2007 年 12 月 12 日 星期三  |
| 2007-12-12 |
分類: 未分類 |
好耐無打喇,
希望你地仲有黎啦,
由於趕住食飯既關係,
今日會用多D ENG,
希望你地唔介意啦...
今日頭2堂係MUSIC,
好無聊...
之後MATH,
教統計圖,
boring,
差D訓左...
小息無野講...
社會:
悶悶的...
CHIN:
DICT,
抄人KAKA~~
LUNCH:
去SPK...
ENG:
又練朗誦,
聽日比賽...
CL:
學打格仔同隆胸,
好玩...
P.S.
希望D時間夾到LA~~~ |
2007 年 12 月 7 日 星期五  |
| 2007-12-07 |
分類: 未分類 |
今日放學練波,
點知俾肥婆左住曬,
搞到4點半先練到...
夜晚同呀敏去左荷李活食飯,
之後去左影貼紙相同去<扭蛋迷城>道扭蛋,
8點幾走左...
聽日入camp,
帶好Q多野,
唔想攞,
聽日焦早仲要買野...
後日打唔到BLOG喇,
請見諒... |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|