今日見冇咩野做~所以就打下日記啦~
好耐冇打過日記啦~
真係要打下先得啦~
今日行程:
中文-講下公民d野同考試範圍咁~
跟住有個唔係分組既分組活動
小息-打讀書樂
IS-本來好乖咁諗住聽下訓下既~
跟住就諗起有D中史未做完~
then就做中史啦~
小息-本來又係冇咩好做~
跟住去左曹果班人到睇下有咩好做
點知佢地係到反“ture or there”←唔知有冇串錯
一去到就毛啦啦就轉中我-無奈
跟住就到問我“ture”定“there”
我當然話要“ture”啦~
then佢地問我question
係到問「no.32靚仔d定no.29靚仔d」←爆無奈~
then我都答左∼
then係到轉下轉下答下答下
打鍾啦∼
maths-轉左chiu堂∼悶悶悶
小息-又係到反∼今次冇曬ture既機會∼咁就係there
又係到要我講咩啦∼
我覺得冇所謂啦∼反下姐∼你冇咩反應就冇人話你啦∼
so好easy咁做左啦∼
but fish同曹就.....
今日有係到既人就知咩事啦∼
c.hist-講自習內容
eng-又係chui堂∼
佢成日都話唔夠時間
成日講埋d廢話
今日又話 mz lee有書教唔可以借咁
好似人地一定會借咁∼好心佢啦∼上堂講少d廢話咪得囉∼又係到賴人
放學啦∼
同曹一齊行∼行到火車站就「分手」啦∼
佢話去食飯喎∼
55∼就係咁啦∼
一日完
|