halo,everyone.
今日係f.5/f.7既畢業典禮,
我去就係為左唱歌姐.
一番到學校就見到慶仔..
咁就同佢一齊去左音樂室,
練左一陣歌..點都念唔到比人搵左去唱校歌.
好彩係台後.唔係我就死更.
歌完校歌就做番個觀禮生.坐到羅有痛.我念果d真正既觀禮生
一定變化石^^.終於到左表示既時間.果陣超緊張
唱果緊仲有d口震...
***********************************************************************************************************
唱完終於鬆一口氣..
再等多一個表示.咁就走得lu.............
留cm!!
分類: 未分類 |