考試.....
點算好-3-?
救..................命...............呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好難...好煩...好悶...好大壓力...
好想D...I...E...呀
放過我啦 T口T''
(講下姐...我唔會咁快死住...有心願未了呀嘛~3~)
依排好多人病哦~
各位要小心身體喇...
唉..又考試喇.....
考左普 中聆聽 英聆聽......
冇乜信心-3-''
聽日要考中閱同中作....
作文越來越差點算好 T口T
都係果句...辰對自己要有信心!!!!
之前就係冇信心錯左幾題>V<'' (真失敗
要繼續努力至得喇.....
各位都加油~
考完試之日就係大玩特玩之時~3~