首先..係到要多謝蔡狗先`@@..因為佢我先搵到舊計數機~~~~~
講下今日LAW!
econ:佢真係好西利-_-'
eng: 條淫賤女miss 好鬼煩\./!!!
chin:正+____+作文)o(
maths:易到阿媽都唔認得=.=
人文:正+__+到可以訓著左!!!
放學:to 蔡狗家整計數機....
走時差不多落雨
番到家..即時去.....................不用多說`失敗收場~~又再一次唔信我-0-'