TODAY....
起身開機...
就見到佢超早=_=...
打機!!!劉狗你輸左law!!!
下午...
去屯門上番之前既補習堂..
少人到=_=..以為好多....
之後補完就去溫maths\./
8點-10點=________________________=
覺得自己之前太懶散....
咩都唔記得...
要從新做人...
每星期溫一次書`!!!!
我得既`!!!!!!