今朝早11點幾起身
睇左陣電視
之後開電腦
係個網度爬黎爬去
冇幾耐就息左佢
換杉返學練波
練練練練練....
4點幾miss lee 話練體能
做個鴨仔行個陣
行到我好辛苦
唔知點解
我做唔到依個動作
可能因為我隻左腳舊骨有d問題
搞到我行最尾
走人
落到小巴站個陣叫到個單車阿叔踩踩下仆街左
我見到佢個樣好搞笑
無奈中帶點憂鬱
之後仲既該走佬
總之就係好搞笑
架車開啦
到達屋企時間:5:30
原來今日我既晚餐入面有一樣好好食既野
就係
司華力大尻

我見到幾得意就影低佢啦
你地千奇唔好以為我自拍......xD

|