##diaryname##

Qooza Member Login Write Forum
暱稱: 惠~
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我打返日記喇∼

2006 年 1 月 1 日  星期日

e+踏入左2006年∼新一年新希望,新目標,努力向前,讀好d書,我都應該做返基督徒要做既野喇∼我05年11月開始就冇睇聖經lu,當然除左宗教堂喇∼喺呢2個月裹面發生左好多野,當然有好亦有唔好喇,但我覺得係唔好既多過好囉∼竟然有人話朋友要黎出賣,唔出賣朋友,點會有樂趣,一生就係咁嫁喇,你唔出賣人,人地都會出賣你喇,咁不如就互相出賣囉,又唔洗死既,玩下姐,又唔會玩死人既,何樂而唔為呢?呢句話竟然係我身邊既朋友講嫁,佢仲要係基督徒黎嫁,咁呢個基督徒同唔係基督徒既人有咩分別,對我黎講就冇分別啦,咁佢不如唔好話自己係基督徒啦,佢又唔傳褔音,又唔睇聖經,成日係咁串人,中1個陣佢冇乜野嫁,果陣佢講d野,我地覺得有道理嫁,但e+呢,玩下玩下咁,講乜佢自己可能都唔知呀,佢變左好多好多,以前佢做野之前,都會諗下個後果先,e+佢係做完先黎諗個後果囉∼佢諗完之後又話自己唔岩,咁又點呀,你都做左啦,唔通可以返轉頭咩,咁我咪叫你下次做任何野之前都諗下係咪傷害到人既,就唔好做啦;對自己同人地有冇好處既,如果冇就唔好做啦,總之記住一句野唔好做d損人不利已既野,今年既目標係咩?梗係要做一個好既基督徒,唔會得把口;仲要令我身邊既朋友都成為一個個相信我主既人,可能你地e+係信d唔信d,但你地放心啦,我應該可以答到你地想知既問題,如果我答唔到既,都會為你地返查聖經,毛求要你地明白,更相信我主;最後一個目標就係讀好d書,因為上學期上堂又唔知去左邊,書又唔溫,又日掛住玩,我下學期一定唔會咁嫁喇,如果唔係,唔單指對唔住自己,對唔住老豆同呀媽,仲會對唔住好用心教導我地既老師,所以我下學期既表現,成績都要比上學期既好,唔會令你地失望既,最後就係....要改善下對張sir d態度,因為佢成日比我串,邊有學生會咁對自己班主任嫁,佢都幾好既,但唔知點解我會成日串佢囉,可能我唔當佢係我班主任掛,定係因為佢係我班主任先咁串佢呢,呢個問題都要等我慢慢諗下先,遲d我會知嫁喇,我都會打出黎既,唔會再講粗口,做返個乖乖女,多d人中意嫁,喺到都要祝大家新年快樂身體健康同埋學業進步

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 34 | »