兔.…我知道…..我係你心裡面既友情指數係底左…己經係底過好多好多人…何懿慈…happy…嫣嫣……甚至係表妹,,,,, 好多人….. 都高過我(友情)…我知…. 但你唔敢同我講…. 呢d係既?? 呢d係你心裡面諗既野?? 我真係咁差?? 我對你唔好…甚至比何懿慈對你更差??
同樣你係我心裡面既友情指數都係底左…我已經係底到…就黎要我去放棄你啦…. 我真係唔想去放棄你…但你做既每樣野.. 講既每樣野…. 每講既一句………連語氣都係咁唔耐煩……我對你既係關心….. 你對我既係(唔耐煩)….. 我應該點丫?? 你成日覺得…. 我對你既關心.. 係你所謂既煩…. 難道…. 你唔可以將你所謂既煩.. 變成我講既關心嗎?? 可能你咁睇…. 可能會唔明…. 但你呢個只係一個心裡作用…. 係你腦裡面唔想聽我講野…. 係呢樣搞到你唔明….
我亦都問過你…點解你唔去關心人…. 你話你唔識…. 你話要真係好好好唔開心既時侯先要關心人…. 但你知道幾時要關心人咩?? 你知咩?? 就係你唔知.. 又唔去關心人…. 你比人個感覺…好冷漠…咁而家我就話你知我就黎頂唔順啦…. 你再係咁既話…. 我好驚我會有一日放棄你…. 除非你唔想同我做朋友…. 我唔緊要…當我睇錯人…識錯人…. 呢個問題…我問過你好多好多次…. 你每次都係答.. 我想同你做朋友…. 淨係我唔識表達,,,,, 但我今次覺得…你既答案係會叫我放棄…. 所以…我真係唔敢去問你…..
你應成過我…你話…你會改比我睇…. 你改係有改…. 改過少少….. 但你改既同時…你對我既態度…. 都同樣改買…. 如果係咁…我寧願你唔好改…唔好答應我話會改…. 但如果…你當初我教你改變既目的係…..一心一意想同何懿慈玩既…. 你同我講…我會即刻同你絕交…. 原因…. 你跟本唔係想同我玩…同我做老友好..
我已經唔可以好似已前咁…咁有耐性同你講…. 我只可以用手打出黎表示…. 比你知道同了解我心裡面諗咩…我唔知你明唔明,…但我已經用盡我既方法去講比你聽….. 希望你明啦….
就係因為你…你令我覺得.. 友情係會改變假…因為你同我講Friend forever…. 你有咩/?//?你講過唔算數…咁樣唔得假……友情點解會改變?? 點解??
友情真係真係好好重要…可以講做….人生不能失去既野…. 因為冇朋友…. 你會快樂嗎?? 你會高興嗎?? 你有困難…邊個幫你…陪你去解決? 你唔開心…邊個同你一齊分擔?? 你有朋友…唔係應該感覺開心嗎?? 自滿嗎?? 朋友唔係你話要就可以渴求到既…. 更加唔係用錢去買得到…冇話有人有…. 朋友真係好好…要珍惜丫..
兔.. 我做過幾多野係關心你既…你可能數極都數唔哂…. 但你又關心過我幾多次呢?? 你數唔數到十個都成問題….. 可能我唔應該去計幾多次你係關心過我…但係.. 我真係真係希望你關心下我羅…. 我打咁打野.. 用咁多時間去打…都係希望你會做到呢個行動比我睇啦…. 陳逸怡…你大個女啦….. 應該識諗啦…. 都升中學落…係咪?? 你就學下去關心人啦…做番d野黎比我睇下.. 好冇??
其實…我平時唔係真係想煩你假….. 我真係想關心你…睇下你做緊咩咁….. 但果陣你就覺得我好煩.. 我又聽到你既語氣係咁…我就好嬲…. 因為我關心你.. 你就咁樣唔耐煩咁對我….我有時仲諗…. 你係咪真係唔想我去關心你呢?? 朋友關心朋友.. 有錯嗎?? 不應該嗎??
我有時見到你地既關係咁好…. 我好似凹左出黎咁…我個陣真係食醋….. 真嫁…. 係咪好似小朋友呢?? 係果陣…. 我真係覺得我突然同你地做老友.. 係咪錯左呢?? 不過而家冇咁諗…..
就算你升左中學…唔識做功課…唔識做數學…都可以打比我假…. 我一定會教你既/..你唔開心都可以話我知…. 我一定會幫你分擔既…如果你問我點解?? 我會答你…Friend forever……
|