| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 12 日 星期日  |
2009-07-12  |
分類: 未分類 |
今日好悶啊
係屋企上網......
又冇地方去.....
悶到爆啊..
|
2009-07-11  |
分類: 未分類 |
今日好悶啊
成日系屋企唔知有咩做
種要係電話比某D人整左我一輪.......
唉,好悶啊...... |
2009 年 7 月 10 日 星期五  |
2009-07-10  |
分類: 未分類 |
今日都好累.......
零神4點先訓
5點左右胡**打過來叫我出去.......
因為我太累,拒絕左
10半左右返左學校教書單
中午去左藍田....
好熱啊.....
3點左右同潘**,林**去唱K
5點半去左旺中.....
跟住就返屋企........
唉,超累啊............. |
2009 年 7 月 9 日 星期四  |
2009-07-09  |
分類: 未分類 |
今日成日系屋企
林住今日冇野做
6點左右,潘**叫左我去打波
好累.............. |
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
2009-07-08  |
分類: 未分類 |
今日羅成績表阿
成績好左D
但係班個名次就落左一名
唉.......
下午,同潘**去左旺角溫數學答案
唉,可惜溫唔到
跟住同潘**去左唱K
番到屋企好累
訓左............... |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 32 | »
|