唉..發燒牙=="呢派成日都係咁嫁??哈..星期三果日..早會..小蚊同我都唔舒服..不過..佢嘔完訓左兩堂就冇事..我就..個不熟軍(miss but)都kaikai地嫁..
都唔知星期一番唔番到學牙??
今日俾miss譚罰企wo...佢又話牙敏串左好多..又話我....唉..不過..見到牙哥同佢係到食野..哈..極好笑wo..係咁叫佢地個名...
之後. .放學啦. .見到蘇朗珩wo. .佢串我也. . .= =之後. .小蚊幫我串番佢. .我又有串佢. .我跑去搵牙哥. .佢又話: :[李穎芝. .你驚牙?]咁wo. .
唉. . .z Z啦..Bye Bye 8 8
今日番黎啦..成8點幾先番到屋企""好掛住你牙..SiU蚊""一番到屋企就打俾佢Lu]唉..我番黎戈時..我表弟又嘔..我細佬又嘔Wo]啍..激死我啦*ˍ*
唉..聽日又番學..又未汁野Wo..]好累牙..唔打啦..去沖涼..訓覺Lu]