您已經停留了
OwnSkin Preview
下載到手機: My Luv
 
 
 
 
人們總說找到了四葉草,就能擁有幸福,因為四葉草,一葉草代表希望,二葉草代表付出,三葉草代表愛,而稀有的四葉草就是幸福,天使說過...每個人都有著專屬于祂的幸福,所以我希望每个人都擁有一片四葉草~
 
進入全尺寸圖片
 
您的留言哪怕只是一个(*^__^*),都会成为偶寫blog的动力,请努力为偶加油吧!】- 善良版

靠~边个睇完5留CM滴話~偶会畫圈圈詛咒你!- 惡魔版

 

 

 
poon03
暱稱: 包包 (‵▽′)Ψ *
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Mcfly-It' s All Abo...
2010-05-23
【原創】涼介の♬生日賀...
2010-03-28
2010-03-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 69
今日人氣: 6
累積人氣: 2857



2009-04-29 分類: 未分類
今日凌sir終於返la~
科学成績ok la~都合格~
仲似为肥佬~
通識都出左~都5錯~
返学之後要去閱讀班~
好煩!!!\3/
閱讀班要做english builder~
好多都冇做~ = =''
部腦壞左~同陳X虹一部腦~
做左一篇builder就冇做lu~呵呵~
到6:00就閃人~
上七楼陪人交野~見到凌sir~
同他傾左几句~又閃人~
同牙妹、陳X虹、張X靜去麵包店~
勁肚餓~買左个撻試下...好難食!
反而牙妹個果好好味~
我細細妹俾''5弓''咬!?
''5弓''5係有毒咩!?嘜佢仲係到?
懷疑而已~懷疑而已~呵呵~
細細妹仲涼個時''冼親''...= =''
吉列豬X(打5到= ='')好好味XD~
and...某某人請打多D blog牙~5該...= =''

偶知你有睇偶滴blog架~聽到沒有!?\3/

其實偶也不想打了~= =''

and...【Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You】好好聽~>///<

留個CM牙~
發表時間:2009-04-29 09:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 poon03 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]