今日係年初一..都冇咩野好做..勁悶law..d fd問我做咩唔出去..我都唔想出..都唔知出去做咩..又冇野做..唉..諗番kit佢喊..我有d唔知點算好..仲有d唔開心..見到佢喊到好似小朋友咁..有d心痛..我好奇怪點解我會有呢種feel..我都好唔明..我已經唔再鍾意佢..但係點解我仲有呢種feel..我好煩..我好想快d解決呢件事..唔想再因為佢而唔開心..好想忘記佢..不過我唔知我點先做到..好怕口講得出..心做唔到..唉..點算好呀..有冇人可以幫下我...