琴日考完試...同呀馬出左去mk...同佢係咁行...佢補番d生日禮物比我...有隻手鐲同埋一條電話繩...行到咁上下...就同佢去kfc食野...之後老豆過左黎搵我...食完就一齊去行街...呀馬同佢識左冇耐...就玩得勁開心...跟住呀馬番屋企...我地就送佢去火車站...老豆就搵佢個fd出黎...我地等小怡...佢未到...我地就去左味千食野...一入到去就聽到w-inds.既歌...勁正呀...聽到我唔想走呀...食完...小怡先到...佢仆街喎...兩個膝頭都傷左...真係可憐...坐左一陣...就走喇...我地去睇戲...我地睇"nana"...睇7:30個場...仲有一個鐘...我地就行下先...夠鐘就入場...睇到差唔多10點...番屋企...咁就過左一日...*

|