又一個星期喇...過得真係快...星期三出左去浸會大學到出席個個咩"保良局聯合畢業禮"...去到冇乜野做...得個坐...見到個鬼仔...勁得意...之後我地好悶咁坐...幾個鐘之後...走得...之後我地冇番學校...出左mk...行左一陣...之後就番屋企...訓覺...到今日...病病地...番到學校...悶...幾經辛苦先到放學...要補課...補完睇西瓜波...我見到瀧澤&佢個fd...勁開心....又見到呀哥...波子...佢地又係睇波...5點睇完...番屋企...咁就過左一日...*
|