"...Crazy Lion*!!!
獅子樂園=﹏=
poonpoon
暱稱: ''Lion''...@@
性別: 女
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
出關!!!!!
= =
好幸福呀...
= =
= =
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 85
今日人氣: 23
累積人氣: 3227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天


呵...* 愉快 分類: 未分類

好耐冇打日記喇...今個星期一我地去旅行...去龜背灣...個日都唔係好凍...不過我冇心情玩...因為11係到...我唔想見到佢...唉...不過燒野食個陣...佢幫左我拮好d野食...佢又見到我有手套...所以就叫我幫佢拮d雞腎...之前佢幫我拎住d野...到我拮好佢個d就比番我...佢燒好就比我拎左一粒黎食...幾好食喎又...燒燒下飽喇...就出左去玩...玩玩下又想食野...就燒棉花糖食...頭個兩粒燒左比11食...我之後又燒左好多黎食...勁好味...食完又出左去玩...d人癲架...成堆沙"質"過黎...搞到成頭都係沙...麻煩...就黎走喇...咁就去執野...執好野都未走到...就拎d糖出黎食...食剩兩粒...比11見到...搶左...冇糖食我就食香口膠...我問ka fai食唔食...佢後面出現左把聲...又係11...佢話佢口臭...要我比幾粒佢...好無奈地就比左好野食佢...同佢d關係好似好左好多咁...唔錯唔錯...哈...呢兩日係sports day...我同呀馬得個坐字...悶到嘔...又勁食風喎...凍到癲喇...今日見到瀧澤...佢跑社際4x400...勁可愛呀...我又偷影佢...得一張咋...碩果僅存既一張相...哈...*






訪客留言 (返回 poonpoon 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]