"...Crazy Lion*!!!
獅子樂園=﹏=
poonpoon
暱稱: ''Lion''...@@
性別: 女
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
出關!!!!!
= =
好幸福呀...
= =
= =
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 85
今日人氣: 3
累積人氣: 3243
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天


不平安的平安夜...* 分類: 未分類

Merry X'mas!!!雖然過左...哈...今年個聖誕又係同班fd過...不過同之前個d好唔同...今年平安夜勁無奈...個晚...約左小怡,wawa同慧yin...我地去小怡到打牌...一邊打一邊睇碟...打到9點幾...番去粉中食飯...食到11點幾...就送慧yin番屋企...送完佢番去...就係凹凸公園附近個水池鋤d...對面係一班kid kid地既白痴仔...開頭都冇乜事...玩玩下...班kid子係咁對住我地扮聲...扮我地...我地做乜佢都係咁扮...連我笑到訓低都係咁講...跟住我地d啤牌跌左落水池...佢地係到起哄...話"副牌跌左落水喎...哈哈"...勁煩...有一個扮喪屍既gap精走過黎...係到扮喪屍叫...又扮喪屍行...我地都冇理佢...係到傾緊點樣執番d牌...喪屍gap精愈行愈埋...我地唔理d野就走左去凹凸公園出面...諗住佢地唔會走過黎...點知喪屍gap精又行過黎...拎住我地d野飲係我地面前係咁淋...搞到個地勁污糟...又當我地個檸檬係手榴彈咁拋...頂...又亂拋d牌...唔見咁兩隻...又係到扮喪屍...我地走去三角公園到避...諗諗下...我就叫wawa打比大粒...wawa同大粒講話我比人搞...打完比佢...班gap精走過黎...我地又走番去凹凸公園到...我就匿埋左...一個字都唔使...佢地就過左黎...同班gap精講數...連金毛大佬都過埋黎...之後我出左黎...搵番wawa...之後金毛大佬行過黎...問我地係咪個面班"靚"仔搞事...又話講比我地知佢地係呢到d陀地仔...個班gap精本來唔認搞我地...不過見到我地就即刻認...勁搞gap...之後就搞掂左...我地就番去小怡到訓...到25號...又出去玩...我同小怡出左尖咀...行完就去左mk...行完mk就番我到...放低d野就出去食飯...出去個陣...係ok門口d長椅到見到金毛大佬...佢一見到我就搵電話打...唔知佢打比邊個...我一邊行...一邊望佢...佢又係咁望住我...食完飯番去...見到楠楠佢地打緊波...我地就搵wawa落黎...係到傾計...傾傾下...金毛大佬係對面望住我地...我地冇理...金毛大佬走左...楠楠佢地又走...我地就去ok到買野飲...見到楠楠佢地...又見到金毛大佬...我就問楠楠識唔識金毛大佬...佢仲話同佢好熟添...之後我係咁望住金毛大佬...佢又係咁望住我..之後冇理佢...送小怡走...番到樓下坐左一陣...見到琴晚班gap精...冇左喪屍gap精大佬係到...佢地見到我地就係到扮喪屍gap精叫...白痴...坐多陣就走喇...今年個聖誕就係咁過左...勁無奈...*






訪客留言 (返回 poonpoon 的日誌)


Ken 於 2006-01-01 11:49 PM 發表:
不過都算係一 個幾特別GE
平安夜呀~~幾奇遇呀我覺得~~RIGHT?
TAKE CARE^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係最黑仔既一個平安夜呀...!!
唔好比我再見到佢地...
Posted at 2006-01-12 01:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]