琴晚係除夕...我同小怡...葉子一齊出左尖咀...我終於試到未夠秤入機鋪既滋味喇...超正...入面勁多靚仔呀...不過個個都有女...XD'''玩左一輪就走...到倒數完就出去mk搵老豆...去到朗豪坊食糖水...佢有勁多fd係到...有兩個係兩兄弟...都幾靚仔架...哈哈...之後搭車返去...返到屋企都兩點三...開電視睇下...睇完都五點...眼訓...又未訓得到喎...差d天光先訓到...散晒...= =...*