"...Crazy Lion*!!!
獅子樂園=﹏=
poonpoon
暱稱: ''Lion''...@@
性別: 女
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
出關!!!!!
= =
好幸福呀...
= =
= =
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 85
今日人氣: 0
累積人氣: 3319
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天


f.7 Last Day... 疑惑 分類: 未分類

今日係f.7既last day...放學...見到mr li...係咁叫佢問呀發哥可唔可以同我地影相...發哥話可以...楊man同呂心就好快咁走去佢身邊影...佢地影完...我就走去發哥身邊同佢影...勁nice...之係見到ms ku...見到佢同mr lee影相...佢地影完...我就同ms ku講...話我想同mr lee影...ms ku就走去同佢講...mr lee見到我...就行埋黎...ms ku就叫發哥幫我同mr lee影...影完見到chan lok...我又同ms ku講...ms ku又同佢講...仲叫呀強哥幫我地影...影左好多張...都冇張成功...不過算啦...之後見到湯sir...仲同左呀sir講話我想同mr choy 影相...呀sir就叫佢...問佢影唔影...佢話好...之後佢問係邊個...呀sir指指佢身邊既我...佢又望一望我...就企埋我身邊...呀sir就叫發哥幫我地影...影完我仲同佢講"唔該"添...佢就走左去打o.u.t.~~佢超勁呀...哈哈...睇睇下...見到發哥...我就問佢..."你點比番d相我呀?"...佢話"我比d相mr li...再叫佢比你..好冇??"...我就話"好!"...佢真係好鬼死nice既ja...之後又比左d紀念冊呀哥同波子...走個陣...見到肥hei...就同佢一齊走...同佢搭70k...見到波子...落車...咁岩波子同我一齊落...一路行...一路傾...突然聽到有人叫波子...原來係呀哥叫佢...波子即走...我睇一睇後面...佢同呀嫂跑緊上黎...到OK個面...佢地跑到上黎...呀嫂就追打波子...呀哥就拍一拍我個頭...之後跟番上佢地...呀哥話"呢個係我女朋友呀~叫人啦!!"...我就話"呀嫂~大嫂!"...呀哥話"咩呀嫂呀?!"...我就話"你係我呀哥...佢係你女朋友...咁佢即係我大嫂la!!"...之後呀哥冇野講...就同呀嫂講"人地叫你呀...應人啦!"...呀嫂就話"乖!!"...呀哥就話"咁敷衍架!"...之係佢地又係到打打鬧鬧...我就番屋企...好好咁回味今日既事...*






訪客留言 (返回 poonpoon 的日誌)


YIP 於 2006-03-04 12:35 AM 發表:
你今日都好開心喎,惱影相,我都想影呀,但可惜無相機>﹏<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]