惡魔在身邊
幸福不在遠方 開一扇窗
 許下願望 你會感受愛 感受恨 感受原諒
生命總不會只充滿悲傷
poonying
暱稱: 牙映
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-11-18
2014-02-19
2014-01-30
2014-01-30
2014-01-17
文章分類
全部 (551)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 551
留言總數: 43
今日人氣: 5
累積人氣: 6682
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 26 日  星期日   晴天


大豆芽菜鬆 (附食譜) 分類: 未分類

好耐好耐都無食過啦,因為實在係太大工程,不過今次整左之後,一定會整多d,原來我屋企個煤氣爐都可以好快手就烘乾晒d大荳芽架!

材料

大荳芽 1

蒜頭 2-3

免治豬肉 $10

做法

1) 芽菜摘去尾部,刴成粒備用。

2) 豬肉用豉油、豆粉、糖、紹酒及麻油略醃。

3) 蒜頭刴成茸備用。

4) 熱鑊(唔好落油),將大荳芽菜落入白鑊,用慢火慢慢烘乾。

5) 用少量油爆蒜頭,然後加入豬肉,炒到八/九成熟,然後加入已烘乾既芽菜鬆,最後加入少少鹽同胡椒粉,兜勻之後就再係鑊邊加入少量既酒,炒勻上碟即可。
 

溫馨提示

1) 芽菜係一定要慢慢用白鑊烘乾,唔夠乾身就會有菜青味。

2) 成個餸既比例係菜多肉少架,所以豬肉不能夠多過芽菜。

一斤芽菜都係$6,成個菜用既錢真係有數得計,不過你用既時間就一定多啦! 我都用左差唔多一個鐘先煮好呢個餸,不過而家出去酒樓都食唔到架啦,係屋企煮下啦,個個都唔煮過多十年就真係失傳架啦。






訪客留言 (返回 poonying 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]