你:[有冇諗過放棄我?.....我真的好多野做,好累.好辛苦...
我各得欠左你好多,.多謝你]
我:[我冇一分鐘想過放棄你,
我冇一日不想你.對你係全心全意. 無怨無悔.我有時都亂想你這時間有冇其他女人.
但只要你不會不要我,我咩都可以忍受.
如果真的各得欠左我,咁用愛還俾我.]
其實最近真的好辛苦..冇你在我身邊好像小些什麼似的.
有好幾晚想你想得哭泣.
但我冇想過放棄.撐下去的便是愛你心情
我有時都會想我這樣付出會得到什麼同失去什麼?
哈.做好自己自己本份同珍惜一切而足夠喇..
因為訓唔著,,走出屋外行行,,
抬頭一睇,有好多好多星星,,,
好美好美..我在想如果你在我身邊多好..
一起睇星星.一定係好幸福事..