不知不覺的﹐由當初的夏日MASK擂台已經寫到秋冬了﹐時間唔等人﹐歲月更不饒人啊 >_< 先回顧一下我對L&P的評價吧 --> 夏日面膜擂台L&P cosmetic韓國no.1面膜

今次試的是NMF aquaring gel eyefill patch 高效保濕導入半月形啫喱貼 & dolly mask 蛋の緊緻粉嫩娃娃面膜。

見到眼膜包裝上面個支溫度計﹐就猜得到會和上次那塊gel mask很像... 包裝上寫可以敷20~40mins。

打開包裝袋﹐一對眼膜在盒子內﹐而眼膜底面都有保護貼。真係受盡保護架~

gel mask的好處﹐就是比較貼。但缺點﹐就係精華好少。膠盒內其實都無咩精華剩 >_<

呢個情況﹐同上次gel mask一樣。結果係﹐敷10mins我覺得已經十分之足夠。40mins真係沒可能的事~ 10mins後﹐精華被榨乾﹐可見gel eyemask好似簿左。至於眼紋呢﹐當然與我常在啦。所以﹐對我來說﹐L&P cosmetic gel mask不論是面還是頸﹐都幾雞肋。

到面膜了~ 蛋の緊緻粉嫩娃娃面膜﹐聽下去十分吸引。邊個唔想皮膚似雞蛋一樣丫。paper mask﹐精華有25ml﹐主要功用是﹕緊緻光澤&舒緩問題肌膚﹐敷15~20mins only。

紙質唔算特別簿﹐但精華OK足﹐且貼面度不錯﹐絕對比gel mask好。

敷前樣﹐爆瘡&手多多擠過﹐所以腫起一粒粒﹐又好紅(相片可能看不清...)

20mins後﹐真心覺得有降紅﹐消了一點腫。敷一塊﹐講真點可能立變雞蛋肌丫。但整體我覺得都算stick with面膜本身suggest的主要功用。

袋子內的精華有剩拍埋面頸﹐幾好幾好。結果是﹐我始終比較喜歡L&P cosmetic的paper mask > gel mask。
品牌和產品資料﹕
L&P official: http://www.lnp.hk/tc/index.php
L&P FB: https://www.facebook.com/lnpcosmetic
*產品/產品資料由品牌提供。真心分享﹐但畢竟大家DNA不同﹐效果因人而異。不喜勿插。
謝謝收看﹗路過的請LIKE一下給我少少的支持吧~>3<~
找我﹖[email protected]
http://www.facebook.com/pages/Popcorn-express/560506497300434
|