★☆★Because of you★☆★

Y完美’s 愛情   |||  存在〞幻想國度  裡      帶NN人 ~

popinky
暱稱: 。臭屁。
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
我可以忍受
分手?
*煩你*
對一個人愛錯
不見
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 6
今日人氣: 6
累積人氣: 1287
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 3 月 4 日  星期六 晴天
omg...

尋晚又同〝佢〞吵......我真係覺得好厭......點解又要嘈呢?年幾喇都.....都仲係要嘈?點解係要搵野唻嘈?有咩好嘈唧....比著以前我會係咁喊係咁喊.....但係.......我真係變左喇....我已經唔係以前果個....我唔會再係咁軟弱架喇....我唔會再無時無刻都企係〝佢〞度....我都有自己既人生....自我同埋尊嚴.....我係唔會永遠咁低聲下氣.....我承認以前真係真係好愛〝佢〞....愛到.....愛到可以為〝佢〞做任何事....什至為〝佢〞死都可以.....但係e家既我...可能經過.....太多太多既事,......我同〝佢〞.......完??????人不會原地踏步.....雖然我成日掛係口邊都話自己仲係好細路女.....但係其實我真係大過左架喇.....若果要為一段感情,......而去放棄自我....我e家真係做唔到....我講過.....要珍惜眼前人......一個人以前對你幾好都好,......人係會變架.....人真係會由愛情去啟發自己......當經過愛情既洗禮之後......人係會發現.....其實愛........其實愛e一樣野.....留比自己會係最好既一個決定.....所以e家我.....極愛自己.....我會識得同學到點樣去保護自己......心真係會淡架......2年唧....我對住自己都已經廿個年頭....始終.....到最後我都係會選擇對自己好d......飲完酒之後打字都好似九唔塔八咁....(其實不嬲都係九唔塔八= =咪賴啦.....啤.....)

刊登時間︰2006-03-04 08:25 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 popinky 的日誌)


妹妹 於 2006-03-09 08:27 AM 發表:
/3\" 姐姐 ,, 我諗我仲係1個細路女 ,,
就係得把口講 ,, 永遠都比愛情敗0係自己手中,,*

T^T 就算我眼前有一個幾好既男仔 ,,
我對佢唔好 ,, 佢都係會同我變淡 ,,
>< 你幾時返黎AH ,, 我好掛住你呀 ,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]