今日開學第3日啦
今日返去係聽野既....
咁8點幾返去啦
返到去canteen 有好多人 係到排隊
就去新翼個到啦
一樣 又講d無聊野啦....
跟住夠鐘
落雨 又要上一上班房先= =
上一上5樓 又落返2樓
都唔知上黎做咩
跟住就聽啦
聽呀聽呀聽呀聽呀
聽左好耐
完左 上班房
個個班主任 又話咩有人傾計
要全班淨係男仔企....
未坐 又企
跟住寫埋個d'其他學習經過'啦
又未坐 又要走
聽日開始正式上堂lo....
唔知點呢
但係聽日要交一大堆錢....真煩....
(黃子穎唔洗煩啦....錢....佢今日帶左....)
|