Music Playlist at MixPod.com
今日學會日 參加左觀星學會 同埋屎屎地學會 唔知咩黎 參加左先算... 跟住冇耐就走左啦 又去打排球 我係紅社 打藍社d fd 我+埋一個廢廢地既人一齊打 (佢冇打過) 我1個人打 嬴左....我太勁 冇計.... 跟住走個陣 朗朗(羅安朗讀快d) 話同我玩衝鋒21.... 我捉住佢 跟住一齊跌落地.... 嘩....超痛.... 跟住就走啦...