今日返團契 好多暑興既人
搞到我 唔知坐邊= = = 跟住李朗又係@@
我地一齊坐你湯雞隔離 湯雞好似痴左線咁 勁興奮@@
之後完左冇野做= = 成班男仔係間房到傾野
之後我同李朗本身係 真係去廁所
跟住去完 見到女仔佢地玩猜猜畫畫 黎浩文原來都係個到
咁就入左去玩= = 玩到好耐 5點幾 就走
跟住去左 打邊爐 好多人hehe
好耐冇見~ 跟住食到8點幾 就走人
跟住去m記繼續傾 我仲要買多個餐食!
跟住比唔知邊個抓 唉! xddd
跟住李瑩瑩 原來唔知我有返團契!
我e家冇試過唔返啦! 真係呀!
跟住10點幾大家都散啦~~~
各自返歸!
|