Music Playlist at MixPod.com
今日一早同詩一齊出黎
去左紅高梁食左個飯 之後去行一陣 之後就返返去團契啦
今日去友愛堂個到 都幾....唔知點講好
跟住聽左好耐 雖然有少少悶 但係都唔錯
跟住完左同詩一齊返屋企啦都要
5點幾
跟住比左一粒我整既朱古力佢^^
今日係情人節呀 情人節快樂~~~~