寶寶之L.O.V.E.日記
你好!請大家多多指教~我希望大家可以o係呢度認識我更多la!>[]<
popo15
暱稱: 寶寶
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2017 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2009-02-09
去動漫
給RUBY的話...
給mandy的話...
聖火~
文章分類
全部 (117)
2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天


再次被你拒絕!? 開心 分類: 未分類

今日Heyman"]]冇番
                 整天悶悶似的~
         Lunch同陳苑芸落去拎野食
  竟然自己叫人幫佢拎
           又唔幫我拎埋
    一早走左佬- -
              很想喊出來
                      很憎恨被拋棄的感覺,,,

放學同左歡歡,,陳苑芸  去左HeYMaN"]]屋企.......[[門口而已]]- -
        之後同圍行下...
    日本城,,,,榮基,,,,不出我們的逛逛範圍了吧
           歡歡買左一張20蚊的貼紙- -
      話要送俾佢小學老師
陪左佢番去,,,,
      去到又唔敢入去~頂佢個肺-[]-"
浪費我D時間!!

番到屋企,,,
        打俾楚楚~
     竟然話成個2月份都唔得閒- -                  [[[難以置信]]]
之後打左俾SoSo~
        決定左2號出街街~
     打俾MiSs LaM...            把聲!?   [[[扮乖乖似的]]]
           2號唔得閒!?            成日都話番工,,,           [[真的假的!?]]
 唸到幾時得先SD E-Mail 俾我!?          算,,,,     我等!!




P.S 睇YES時見到有YES之最LovE情人選舉2008*
         投左Stephy哇
     大家唔該幫幫手       去YES個網投一投Stephy
  每小時都要去一次喔!!!
Stephy拎唔拎到第一名,,,,
                 就要看你們識不識趣Lu..





你泥左我個BloG,,睇左我篇日記,,就要留低cM"先好走佬!!
                俾我知道邊個泥左唔留
       冇FD做!!!!!




訪客留言 (返回 popo15 的日誌)


hanon0060 於 2008-02-21 04:40 PM 發表:
hihi!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



...pOPo * 於 2008-02-14 10:09 PM 發表:
咩唔係呀!?..
就係!!
不知幾清楚~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ruby4e13 於 2008-02-14 12:02 AM 發表:
下!?好清楚?
唔係掛~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



...pOPo * 於 2008-02-11 09:34 PM 發表:
-[]-
唔係掛...
我睇得好清楚wor..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ruby 於 2008-02-11 06:32 PM 發表:
你個blog好蒙呀~
乜都see唔到...=[]="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*〝..【芸耳 於 2008-02-10 10:34 PM 發表:
喂喂!!!你個bl0gD色好難睇到!!!
記住我有2個電話....
67486256 0r 66429234
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客