今日Heyman"]]冇番
整天悶悶似的~
Lunch同陳苑芸落去拎野食
竟然自己叫人幫佢拎
又唔幫我拎埋
一早走左佬- -
很想喊出來
很憎恨被拋棄的感覺,,,
放學同左歡歡,,陳苑芸 去左HeYMaN"]]屋企.......[[門口而已]]- -
之後同圍行下...
日本城,,,,榮基,,,,不出我們的逛逛範圍了吧
歡歡買左一張20蚊的貼紙- -
話要送俾佢小學老師
陪左佢番去,,,,
去到又唔敢入去~頂佢個肺-[]-"
浪費我D時間!!
番到屋企,,,
打俾楚楚~
竟然話成個2月份都唔得閒- - [[[難以置信]]]
之後打左俾SoSo~
決定左2號出街街~
打俾MiSs LaM... 把聲!? [[[扮乖乖似的]]]
2號唔得閒!? 成日都話番工,,, [[真的假的!?]]
唸到幾時得先SD E-Mail 俾我!? 算,,,, 我等!!
P.S 睇YES時見到有YES之最LovE情人選舉2008*
投左Stephy哇
大家唔該幫幫手 去YES個網投一投Stephy
每小時都要去一次喔!!!
Stephy拎唔拎到第一名,,,,
就要看你們識不識趣Lu..
你泥左我個BloG,,睇左我篇日記,,就要留低cM"先好走佬!!
俾我知道邊個泥左唔留
冇FD做!!!!!
|