今日去左教會....
番屋企個陣時...我係車唸下仲有幾先番學
唸下唸下....
唔知中學好d呀..or
小學好d呢....有時我真係好鍾兒好鍾兒小學個d好同學
但係我個心好好奇中學d生活
講真d呀...我e+都好掛住d同學
我仲唸住9月3號出黎探下d老師既
但係........可惜有係冇得去
我估都好難先全班一齊
唉-__________-''時間過得好快