胡塗夾子^______^
去完e個camp之後隻腳好痛好痛...唉-_______-
係因為我地要赤腳仲係要室外喎....慘死..
我行100多級(留)梯...要赤腳呀!!
不過玩個d game...好好玩...值得既!!
辛苦死...有要跑...
去左元朗玩城市定向...o...
哎呀...我地只係得第二...冇得食b仔涼粉=____________=失望
係e個camp學左好多野...
慢慢..我覺得主係我心中..
你地有冇信主呀....